قدر ولطف .. إنهيار مدرج خلال تدريب منتخب السويد في دالاس
ارتفاع ضحايا زلزال فنزويلا إلى 164 قتيلًا وآلاف المتضررين وسط تحذيرات من هزات ارتدادية
بنك الاستثمار القومي ينفي التخارج من «نكست» و«تنمية الصادرات»
عواصف رعدية تهدد إقامة مواجهة فرنسا مع النرويج
الفيفا يوقف إتحاد الكرة في نيبال
المصرية لنقل الكهرباء توقع عقدين لربط محطة سمنود الجديدة بالشبكة القومية
مواعيد مباريات كأس العالم اليوم الخميس والقنوات الناقلة
عُمان توفر ممراً بحرياً مؤقتاً في مضيق هرمز "بدون رسوم"
ياسر فرج: انتهيت من تصوير "وتر حساس ٢" وحسن البلاسي كان بيدعمني
انتهى الفنان ياسر فرج من تصوير مشاهده في مسلسل "وتر حساس ٢"
وقال ياسر فرج:" الحمد لله، خلصنا تصوير مسلسل وتر حساس٢ .. بشكر كل القائمين على العمل من كل قلبي،
الانتاج اللي كان فعلا بيوفر كل السبل وبيحل المشاكل بمنتهى الخبرة و الرقي في التعامل".
وتابع:"للأسف ما قبلتش أستاذ وائل فرج المخرج في العمل ده مع اني كان نفسي نشتغل سوا ، لكن لحسن حظي اني قابلت استاذ حسن البلاسي المخرج اللي كان بيدعمني أنا وكل زمايلي ، وبيشغل نفسه بكل التفاصيل وطول الوقت معندوش حاجة غير ازاي يجود في كل مشهد".
وأضاف: "الجميل في العمل ده ان كل اللي شغالين فيه كانوا بجد هدفهم واحد ازاي نعمل عمل ينجح والناس تحبه ، مفيش مين بطل ومين مهم مفيش مشاكل بين أقسام العمل كواليس المسلسل كانت ( شوب حليب )، من حسن حظي اني كنت واحد من اللي شغالين في المسلسل".






